VD 2 - 7 TR
28. května 1989
Ale omyl!? Tímto vozidlem bychom už neodjeli. Rachotivé pohyby pulsního agregátu ..... a stejně se jej asi brzy zmocní památkáři. I když, mohlo by být i zajímavé svezení se tímhle dřevním dostavníkem.
********
Jako v každém městě, i v Ostravě měla hromadná doprava svá specifika. Např. většinu tramvajového parku sestavili provozovatelé z těžkotonážních uzavřených vozů let padesátých, kloubové tramvaje jezdily po jediné lince.
O autobusech se říkalo, že ještě koncem sedmdesátých let bylo zážitkem projet kaluží – to byli ihned cestující, nadusaní uvnitř, ohozeni silničními sračičkami – tak proděravělé měly vozy podlahy.
A trolejbusy? Zážitek sám o sobě – ještě v první polovině osmdesátých let se tužily na celkem složitých ostravských linkách typy stejné s vyobrazeným. Když jsme poprvé přijeli do Ostravy a viděli toto vozidlo stát na točně a netrpělivě čekat na cestující, vzpomněli jsme si na naše dětská a prepubertální léta a s nadšeným řevem se narvali do vozu.
---------